Робота над претензіями клієнта – серйозна частина системи обслуговування автомобілів. Наш автосервіс докладає максимум зусиль, щоб усунути цю проблему в зародку.
При зверненні клієнта ми намагаємося з’ясувати всі можливі скарги по експлуатації автомобіля, які турбують його власника. Якщо ж прецедент-рекламація все ж виникає (не помиляється той, хто нічого не робить), то у позачерговому порядку автомеханік проводить контрольний заїзд з замовником, якщо питання виникають з якихось динамічних характеристик автомобіля або по підвісці в режимі руху – сторонні стуки , звуки і т.д.
Оперативно проводиться повторний огляд автомобіля на підйомнику, причини-рекламації виявляються і усуваються в найкоротші терміни.
Також, через два тижні після ремонту ми телефонуємо клієнту з приводу задоволення якістю робіт. Якщо в процесі обдзвону з’ясовуються невдоволення клієнта – менеджер оперативно записує на повторний огляд. А далі за обставинами з’ясовуємо, як домогтися поліпшення.