Принцип дії ресори
Сам пристрій ресора, являє собою листи із сталі, що мають різну довжину, і зафіксовані між собою за допомогою хомутів. Ресори закріплені до мосту, в центрі, і можуть перебувати під ним, що популярно для легкових автомобілів, або над ним. Конструкція над мостом використовується переважно для вантажних авто (це може бути КАМАЗ або ЗІЛ). До кузову кріпляться кінці ресор, але вже за допомогою сережок або шарнірів.
Ресори зараз мало використовується. Похвалитися ресорами можуть УАЗ та інші машини подібної марки. Основна причина невикористання – це велике навантаження на листи під час руху. Це, в свою чергу, позначається на управлінні, тим більше на високих швидкостях.
Плюси і мінуси ресорної підвіски
Головна перевага ресорної підвіски – простота її конструкції, що впливає на вартість і надійність. Багато дрібних деталей не вимагають свого включення в компоновку, якщо застосовуються ресори. Більш того, ресори добре витримують високі навантаження. До недоліків можна віднести малий термін експлуатації. Ресори на вантажних авто досить часто піддаються великим навантаженням, внаслідок чого вони просідають.
Несправності ресор підвіски
Більшість автовласників заявляють, що зламати ресору неможливо і тому вони вантажать свої автомобілі без міри. Зламані ресори – часте явище. До основних поломок віднести можна:
- перелом пластини;
- осадка;
- ушкодження болта або пальців.
Пошкоджену або зламану ресору потрібно негайно міняти. Їздити з поламаною ресорою вкрай небажано, оскільки авто буде вести в сторону.