Піввісь – довга деталь, яка з’єднує колесо з трансмісією. Напівосі є частиною системи, яка приводить в обертання колеса автомобіля. Один кінець півосі з’єднаний з трансмісією, а інший кінець з’єднаний з колесом. Трансмісія обертає піввісь, які, в свою чергу, обертають колеса. Без півосі колеса не крутилися б, а автомобіль не міг би рухатися. Приводні вали складаються з чотирьох компонентів: вал, ШРКШ (шарнір рівних кутових швидкостей), пластичне мастило і пильники (контейнери для пластичного мастила). Найбільш частою поломкою приводного вала є розрив пильників (витік пластичного мастила). Без мастила ШРКШ не змащується, бруд потрапляє всередину шарніра, що в кінцевому рахунку закінчується відмовою приводного вала. В сервіс входить і очищення підшипника маточини, і заміна рідини зчеплення.

заміна півосі
заміна півосей

Приводний вал передніх і задніх осей автомобіля реалізує передачу рушійної сили двигуна до ведучих коліс, забезпечує необхідні кути поворотності ведучих коліс і компенсацію розмаху коливань підвіски і ізолює небажані вібро-шумові ефекти. Кожен осьовий привідний вал конструктивно включає в себе два шарніри рівних кутових швидкостей (ШРКШ): один шарнір, фіксований, встановлений з боку ведучого колеса, другий шарнір (рухливий), плунжерного типу, що знаходиться з боку коробки передач (диференціала). Шарніри об’єднані між собою профільним валом. При пошкодженні пильника шарніра, бруд потрапляє всередину і підшипник руйнується, що і призводить до заміни півосі або привідного валу.

До уваги клієнтів!

У вартість включена діагностика гальмівної системи, рульового управління і підвіски.

Ціни на послуги СТО

ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовте послугу зараз та отримайте знижку 5%.

Отримати знижку
Поділитися з друзями
© Copyright 2020 MakSi СТО центр . Сайт розроблено в PBB design
Call Now Button