Професійний ремонт, заміну або видалення сажового фільтра з програмним відключенням у Львові виконують майстри нашого автосервісу. Для усунення несправностей вихлопної системи дизельних двигунів ми використовуємо перевірені методи і оригінальні комплектуючі. Ціни на роботу залежать від виду несправності. Причина визначається після проведення діагностики вихлопної системи.

Робочий ресурс і ознаки несправності сажового фільтра

Для нейтралізації токсичних продуктів згоряння випускні системи дизельних автомобілів оснащуються сажевим фільтром. Як і будь-яка інша деталь, він має певний робочий ресурс. При нормальних умовах експлуатації термін служби сажового фільтру варіюється, в залежності від моделі, від 120 до 150 тис. км пробігу.
Неякісне паливо – основна причина передчасного зносу цього фільтра. Несправність визначається за такими ознаками:

  • утруднений запуск двигуна;
  • нестійка робота на холостому ходу;
  • зниження тягової потужності;
  • наднормативна витрата палива.
сажовий фільтр
видалення сажового фільтра

Вартість ремонту, заміни або видалення сажового фільтра залежить від типу несправності. Причина досить точно визначається в результаті діагностики вихлопної системи авто. Високі ціни на сажові фільтри обумовлені складною конструкцією і використанням дорогих матеріалів при їх виробництві. Тому варіант з заміною фільтр сажі на новий потягне за собою значні витрати. Ціни можуть змінюватися в широкому діапазоні. Вони залежать і від марки автомобіля. Максимальні фінансові витрати виникають при заміні старого пристрою на новий, а найменшою буде ціна видалення сажового фільтра.

Варіанти ремонту без видалення

Процедура відновлення фільтр сажі – очищення – передбачається виробниками дизельних автомобілів. Очищення може бути пасивним і активним. Процедура пасивної регенерації включає в себе:

  • випалювання незгорілих частинок сажі. Це можливо при підвищенні температури вихлопних газів;
  • застосування добавок до палива, які забезпечують повне згоряння частинок сажі;
  • використання каталітичного покриття. Воно нанесено на внутрішню поверхню трубок з кераміки, які складають основу самого фільтра. При підвищенні температури каталітичне покриття сприяє процесу окислення сажі.

Процедуру активної регенерації, або відпал, можна провести декількома способами:

  • навантаженням на двигун, що виникає при русі на швидкості в 80 км / год на зниженій передачі. При такому режимі руху відбувається примусова регенерація, пов’язана з підвищенням температури газів;
  • додавання в паливо присадок з вмістом церію, який сприяє підвищенню температури відпрацьованих газів;
  • забезпечення додаткового уприскування палива. Такий спосіб призводить до того, що згоряння сажі відбувається у вихлопній системі.

Крім активної і пасивної регенерації, можлива промивка фільтра за допомогою спеціальних рідин. Потрібно сказати, що процедури регенерації та очищення актуальні тільки для початкових етапів забруднення, коли пробіг автомобіля не перевищує 50 000 км. У тому випадку, коли регенерація і промивка неефективні, можливі варіанти з заміною на новий або повне відключення пристрою.

Програмне видалення сажового фільтра

Щоб видалити фільтр з вихлопної системи, досить зняти корпус і вийняти з нього фільтруючий елемент. Однак без професійного втручання в електронний блок керування двигуном в ньому виникають помилки, що призводять до некоректної роботи мотора. Тому разом з фізичним видаленням необхідно також провести програмне видалення сажового фільтра.

До уваги клієнтів!

Для кваліфікованого і недорогого ремонту сажового фільтра приїжджайте на нашу СТО. Ми проведемо діагностику, запропонуємо оптимальний за ціною спосіб усунення несправності, виконаємо роботу в стислий термін і дамо гарантію на виконані роботи.

Ціни на послуги СТО

ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовте послугу зараз та отримайте знижку 5%.

Отримати знижку
Поділитися з друзями
© Copyright 2020 MakSi СТО центр . Сайт розроблено в PBB design
Call Now Button