Якісний автосервіс пропонує перевірити коробку передач в кілька етапів.
Етапи діагностики КПП
Етап перший – перевірка масла в коробці
Дана операція можлива, якщо є щуп. Перевірка рівня масла в коробці дозволить запобігти передчасному зносу складових пристрою. Також слід уточнити, що автовласник повинен стежити за станом мастила, оскільки його ресурс також обмежений. Заміну масла в коробці краще проводити на СТО, де фахівці підкажуть, яке саме мастило заливати.
Етап другий – частота обертання валу
Авто має велику швидкість в моменти, коли частота обертання валу висока. Ця правило стосується і механічної, і автоматичної КПП. Будь-яка коробка вносить свої корективи в роботу вала у вигляді кратності. Саме від своєчасного включення потрібної передачі залежить ресурс самого пристрою. Тому вимір такої характеристики як частота обертання валу при діагностиці коробки передач необхідний.
Етап третій – зовнішній огляд
Дослідження КПП на зовнішні пошкодження обов’язкове, оскільки під час його експлуатації можливе порушення цілісності корпусу пристрою. Ці неприємні наслідки можуть бути викликані ударом каменю або ж в момент торкання днищем нерівного дорожнього полотна. На цьому етапі виявляються відколи, тріщини на корпусі, перевіряються всі кріплення, коробка оглядається на підтікання масла. До слова, явне підтікання трансмісійного масла – це маслянисті калюжі під машиною.
Етап четвертий – плавність перемикання передач
Однією зі складових ідеального функціонування КПП є плавність перемикання передач. При цьому в авто з «механікою» плавність залежить виключно від майстерності водія. Діагностика коробки автомат в цьому напрямку вимагає більш ретельного аналізу. Порушення плавності в такій коробці є однією з причин термінового звернення в автосервіс.
Наявність ривків при перемиканні передач в момент рушання або під час поїздки говорить про порушення функціонування пристрою. Однак треба знати, що подібні ривки можуть стати наслідком несправностей в системі запалювання або паливній системі. Знайти точне місце поломки допоможе автомайстер на СТО.