Моторне масло
Для аналізу рівня масла використовується щуп, що знаходиться на фронтальній стороні двигуна, після годинної зупинки ДВЗ в умовах рівної поверхні. Він виймається з посадкового місця плавним рухом, протирається паперовою серветкою або чистою тканиною, а потім встановлюється на місце до упору. Після чого процедура повторюється, на щупі відзначається рівень рідини в межах значень Empty і Full, а також її властивості (чистота, однорідність, наявність піни). При необхідності моторне масло акуратно доливають до мітки через заливну горловину.
Зміна якості мастила є вагомою обставиною звернутися до фахівців для повної заміни, а також діагностики і / або ремонту двигуна.
Гальмівна рідина
Властивості гальмівної рідини безпосередньо впливають на безпеку руху. Тому і стежити за її рівнем потрібно гранично уважно. Термін її служби становить – 2 роки, оскільки вона є гігроскопічною, а отже, схильна до захоплення вологи з атмосфери.
Доливати не потрібно, протягом всього часу експлуатації рівень повинен бути постійним. В іншому випадку, гальмівну систему слід визнати несправною.
Охолоджуюча рідина
Дозволяє захистити автомобіль від перегріву в теплу пору року і переносить тепло від двигуна до опалювальної системи в холодну, перешкоджає утворенню накипу і іржі в радіаторі і трубопроводах. Може стискатися і збільшувати об’єм під впливом температури.
При необхідності можливий самостійний долив рідини. Увага! Розширювальний бачок знаходиться під тиском до повного охолодження мотора. Довірте цю операцію професіоналам.
Трансмісійне масло
Масло в КПП має підвищений термін служби в залежності від конструкції трансмісії (для АКПП – від 60 тис. км, для МКПП – від 120 тис. км). Контролюється за допомогою щупа. Процес заміни досить трудомісткий.
Рідина гідропідсилювача руля
Заміна рідини гідропідсилювача керма проводиться у виняткових випадках у разі порушення герметичності системи при наявності спеціального обладнання.