При заміні амортизаторів, пружини, опори або заміні старої гуми на нову, необхідно робити розвал сходження коліс. Інакше це може призвести до погіршення керованості і швидкого зносу гуми. Цю роботу необхідно виконувати на спеціалізованому комп’ютерному стенді з урахуванням конструктивних особливостей підвіски автомобіля.

Після ремонту підвіски в обов’язковому порядку проводять регулювання розвалу сходження. Якщо ремонт підвіски був виконаний неякісно, то таке регулювання не має сенсу. Наш автосервіс оснащений всім необхідним професійним обладнанням для регулювання геометрії, розвалу сходження коліс.

Майстри автосервісу мають багаторічний досвід робіт, що дозволяє їм виконувати свою роботу якісно і в стислі терміни.

Коли потрібне регулювання розвалу сходження

Радимо вам не зволікати і заїхати на діагностичний стенд геометрії коліс, якщо:

  • протектор шин зношується нерівномірно, або це відбувається занадто швидко на ваш погляд
  • настала пора пройти плановий техогляд
  • ваш автомобіль тільки що з автосервісу, де були зроблені кузовні роботи
  • автомобілю потрібно жорсткий контроль керма, в іншому випадку він втрачає стійкість
  • ваше авто недавно пройшло ремонт зчеплення, підвіски, або рульового управління.

Своєчасне виконання регулювання геометрії коліс – це запорука:

  • збереження керованості і максимального показника стійкості автомобіля після тривалої його експлуатації;
  • безпеки при їзді на будь-яких дорогах;
  • підтримки робочого стану покришок і попередження їх передчасного зносу.
Для замовлення послуги регулювання розвалу сходження коліс телефонуйте 096 611 5914

До уваги водіїв!

Безпека на дорозі перш за все! Тому не ігноруйте жодну з ознак з наведеного списку і заїжджайте на автосервіс.

Замовити послугу

Самостійне регулювання розвалу та сходження

Для тих, хто все ж наважився провести налаштування сходження-розвалу своїми руками, ми пропонуємо ознайомитися з порадами фахівців, які допоможуть домогтися необхідної точності та чіткості. Важливо лише строго дотримуватись встановленої послідовності дій.

  • Транспортний засіб необхідно встановити таким чином, щоб усі колеса розміщувалися в одній паралельній площині та можна було вільно підібратися до елементів кермового керування. Ідеальним варіантом є естакада чи спеціальна оглядова яма. Для зняття навантаження з передньої осі її трохи піднімають за допомогою домкрата.
  • Колеса автомобіля встановлюють у рівному положенні (типовому для їзди прямо). На цьому етапі рекомендується надійно зафіксувати кермо, інакше без допомоги партнера не обійтися.
  • Для виконання подальших дій необхідно підготувати висок, крейду та точний вимірювальний прилад (лінійка, штангенциркуль). Проводиться розмітка колеса діаметром, заміряються відстані від краю коліс до кузова. Максимальна точність досягається багаторазовим виконанням вимірів.
    Далі послаблюються кріплення амортизатора, поворотний кулак провертається на відстань, що дорівнює отриманій в ході нескладних обчислень величині. Колесо надійно фіксується у такому положенні.

Для корекції сходження буде потрібно точна телескопічна лінійка. Сама процедура виглядає так:

  • Кермо встановлене в рівному положенні (як для їзди прямо).
  • Розмітка внутрішньої частини коліс, заміряється відстань між мітками.
  • Після прокручування коліс на 90 градусів знову знімаються відповідні мірки.
  • Корекція різниці отриманих результатів здійснюється вибором оптимальної довжини кермових тяг.
Ціни на послуги СТО

ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовте послугу зараз та отримайте знижку 5%.

Отримати знижку
Поділитися з друзями
© Copyright 2020 MakSi СТО центр . Сайт розроблено в PBB design
Call Now Button