Як і інші важливі елементи, ходова має обмежений робочий ресурс і з часом вимагає обслуговування і ремонту. Чим частіше автомобіль використовується, тим частіше йому потрібна діагностика – якщо при помірній експлуатації досить приїжджати на СТО після кожних 20-30 тисяч кілометрів, то при активному користуванні візити до майстра на техогляд будуть потрібні ще частіше. Однак, не тільки пробіг вказує на необхідність обслуговування – якщо ви чуєте при русі сторонні звуки, скрипи, постукування, якщо автомобіль заносить або відбувається підвищений знос покришок, необхідно терміново звернутися на СТО. Спеціаліст виявить джерела проблеми і запропонує оптимальні шляхи їх усунення.
Що включає в себе діагностика ходової
- Перевірка зносу амортизаторів, стану важелів і пружин, цілісності кульових, чашок і рульових наконечників;
- Діагностика підвіски;
- Перевірка рами і ресор;
- Діагностика основних вузлів;
- Перевірка пружин;
- Перевірка маточин;
- Оцінка ступеня зносу колодок гальмівної системи (може знадобитися заміна гальмівних колодок), барабанів, дисків, шлангів та амортизаторів;
- Перевірка кутів коліс і розвал-сходження;
- Перевірка гідравліки на герметичність і діагностика гальмівної системи.
Після того, як виявлені всі поломки і зношені елементи, фахівець повідомляє про це власника авто і становить список елементів для ремонту або повної заміни. Якщо власник згоден з даними списком, майстри приступають до ремонту авто.