Однією із затребуваних послуг в нашому автосервісі є діагностика і ремонт паливної системи автомобілів, оснащених як дизельним, так і бензиновим двигуном. Паливна система складається з паливного бака, магістралей, паливного насоса (або ПНВД), кількох фільтрів і механізму для отримання горючої суміші (як правило, карбюратор або більш поширений зараз інжектор). Всі ці складові рано чи пізно можуть прийти в непридатність і вимагати заміни, але під особливим впливом зовнішніх факторів знаходяться форсунки. Давайте розберемося, чому.
Як Ви знаєте, паливо, будь то бензин чи дизель, в нашій країні не відрізняється високою якістю, в той час як більшість двигунів сучасних машин іноземного виробництва через свою технологічність до якості «горючки» дуже вимогливі. Навіть заправляючи свого «залізного коня» на одній і тій же перевіреній АЗС не можна бути на 100% впевненим у безпеці палива – адже на його якість впливає безліч факторів, від особливостей конкретної партії до ступеня жадібності власника заправної станції. Різні смоли, важкі фракції, домішки і присадки можуть відкладатися на робочій поверхні форсунок дизельного двигуна і негативним чином впливати на його роботу. Причиною виходу з ладу системи подачі палива також може стати невчасна заміна паливного фільтра тонкого очищення. Радує той факт, що сучасні електромагнітні форсунки володіють великим ресурсом, проте чистка форсунок часом просто необхідна. Після того як Ви заглушили двигун, він ще довго залишається гарячим, а залишки дизпалива на форсунках перетворюються в нагар, раз по раз зменшуючи робочий переріз форсунки. Якщо довго відкладати процес промивки форсунок дизеля, його потужність сильно впаде.