Паливна система і її бензобак на автомобілях, обладнаних ДВЗ, в процесі експлуатації схильні до зносу, впливу різноманітних зовнішніх і внутрішніх факторів, що обумовлює необхідність їх обслуговування, ремонту та заміни.
СТО MakSi центр у Львові пропонує широкий спектр послуг, пов’язаних з обслуговуванням паливного бака, в тому числі таких як:

  • заміна бензобака;
  • чистка бака паливного, зокрема, промивка бака паливного;
  • ремонт баків.

Причому обслуговуються не тільки самі ємності для зберігання палива, але і їх невід’ємні конструкційні вузли та деталі. Так в нашому автосервісі проводиться заміна кришки бензобака, в тому числі з замком і іншими елементами системи антизливу, заміна люка бачка і його приводу за наявності (механічного тросового або електричного з електроприводом і електромотором), широкий спектр інших робіт.
Тобто ремонт і заміна бензобака – це послуги, пов’язані з обслуговуванням ємності для зберігання палива, її основних конструкційних елементів, встановлених додаткових пристроїв і механізмів.

заміна бака
чистка бака

Для чого необхідно обслуговування паливних баків

Паливна система без паливного бака, що забезпечує, перш за все, зберігання палива, працювати не зможе. Тобто бензобак і встановлені в нього додаткові елементи необхідні для забезпечення повноцінної роботи двигуна, формування паливно-повітряної суміші (ППС). Обслуговування (чистка бака паливного, промивка бака), ремонт (пайка, зварювання, інші технології), заміна бензобака, його додаткових елементів потрібні для забезпечення повнофункціональної роботи паливної системи в цілому і двигуна зокрема.
Специфіка ушкоджень, притаманних паливному баку, безпосередньо залежить від конструкційних особливостей, форми, матеріалу виготовлення та інших ключових параметрів. Найпоширеніші поломки такі:

  • внутрішня і зовнішня корозія стінок, що характерно для сталевих баків;
  • забруднення бака, паливопроводу різними домішками;
  • деформація (поява тріщин, наскрізних отворів, вм’ятин) внаслідок механічної дії (багато що залежить від того, де і як встановлено бензобак).

В іншому все залежить від наявності додаткових елементів. Іноді ламається люк, тобто потрібна заміна люка бензобака, обривається трос його механічного приводу (якщо він є). Якщо є кришка бензобака, а таких моделей більшість, то іноді вона виходить з ладу і виконується заміна кришки бензобака. Наші майстри також можуть замінити горловину бензобака, а при наявності елементів вентиляційної системи в бензинових ДВЗ, зливного паливопроводу, паливний насос і паливний фільтр, якщо вони ставляться в бензобаку. Виконується заміна різноманітних виконавчих пристроїв, перш за все мова йде про ДРП (датчик рівня палива) та інші датчики (тиску, температури), надаються інші види послуг.

Головні причини несправностей:

  • низька якість палива;
  • деформація бака при аварії, наїзді на перешкоду або що ще гірше в випадку, якщо ремонт проводили «майстри» гаражних кооперативів;
  • потрапляння в бензобак різноманітних сторонніх домішок, включаючи воду, і не дай Бог предметів, буває і таке;
  • розгерметизація паливної системи;
  • природний знос ущільнюючих деталей;
  • утворення конденсату через різкий перепад температур.

Причому відзначимо, що бензобак має свій ресурс, все безпосередньо залежить від матеріалів і якості його виготовлення, а також умов експлуатації.

Найсуттєвіші ознаки несправностей:

  • зміни в роботі двигуна (не запускається, або запускається важко, нестійко працює на холостому ходу, з «провалами» і перебоями, «не тягне», тобто не розвиває необхідну потужність і обороти, в результаті порушується динаміка розгону, виникають ривки при пересуванні);
  • збільшена витрата палива;
  • поява запаху і слідів підтікання пального;
  • вихід з ладу вузлів і механізмів взаємопов’язаних систем.

Наш автосервіс використовує комплексну діагностику стану паливного бака в залежності від конструкційних особливостей, матеріалу виготовлення, способу і місця установки, наявності допоміжних елементів.
Перш за все про візуальному огляді, перевіряється ступінь герметичності, наявність слідів підтікання палива, механічних пошкоджень якщо це можливо визначити на око. Іноді, щоб перевірити стан бака, доводиться знімати різні деталі. Дуже часто виконується зняття бензобака з метою дефектації, перевірки його стану.
Друга методика – інструментальна діагностика, зокрема, за допомогою професійних приладів і обладнання перевіряється тиск і інші важливі робочі параметри, а потім порівнюються з заводськими значеннями. Комп’ютерна діагностика дає можливість перевірити виконавчі пристрої, включаючи датчик рівня палива і інші.
Якщо паливна система справна, але працює погано, то справа в забрудненні різними домішками. Необхідно замінити паливний фільтр, також виконуються промивка бака.
У разі, коли ушкодження є, але вони незначні, виконується зняття бензобака і його подальший ремонт. Найгірший випадок, коли ремонт неможливий або вже економічно, технічно не вигідний. Тоді нашими фахівцями проводиться або заміна бензобака в цілому (тобто зняття бензобака і установка нового), або змінюються його несправні елементи.

Ціни на послуги СТО

ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовте послугу зараз та отримайте знижку 5%.

Отримати знижку
Поділитися з друзями
© Copyright 2020 MakSi СТО центр . Сайт розроблено в PBB design
Call Now Button