Ми проводимо коригування цифрових одометрів різними методами: через діагностичний роз’єм, через роз’єм приладової панелі, або програматором з випаюванням мікросхеми пам’яті, процесора. Спосіб, який використовується для даної операції, залежить від типу панелі приладів і марки автомобіля. Далеко не на всіх авто коригування одометра є простим стандартним завданням. Ми беремося тільки за ті машини, на які у нас є обладнання та програми для безпечного виконання даної процедури.
Якщо ви хочете виправити пробіг на бажаний, зателефонуйте і уточніть можливість зробити це у нас. Найпоширеніші моделі зазвичай вивчені і перевірені в роботі. Крім того, у багатьох автомобілях значення пробігу зберігається не тільки в приладовій панелі, але і в деяких інших блоках: ABS, BSI, BCM, ECU. Максимально правильне коригування одометра проводиться з виправленням у всіх перерахованих блоках, проте вартість процедури в цьому випадку значно зростає.
Іноді коригування пробігу може знадобитися після пошкодження вмісту EEPROM і відсутності показань пробігу, в цьому випадку потрібно відновити оригінальний дамп пам’яті. Зазвичай це відбувається вкрай рідко (якщо саме по собі), або як результат невдалого коригування через діагностичний роз’єм приладами, які не могли коректно працювати з цією панеллю.
Коригування одометра зі зняттям приладової панелі найбільш трудомістка процедура, що вимагає максимальної акуратності. Часто для доступу до потрібної мікросхемі EEPROM або CPU необхідно знімати стрілки приладів, рідкокристалічні екрани на шлейфах. При неякісному монтажу можуть з’явитися похибки в показаннях спідометра, тахометра. Однак при цьому шанс зіпсувати програмну частину мінімальний, адже завжди робиться попередній бекап вмісту EEPROM або процесора, який завжди можна повернути назад, якщо щось пішло не так, на відміну від методу коригування через діагностичний роз’єм.