Простий, середній, складний ремонт гідропідсилювача руля
Ремонтувати ГПР можна і потрібно. Традиційно львівські автосервіси пропонують водієві один з 3 сценаріїв: відновлення працездатності «рідного» вузла, заміна гідропідсилювача відновленим або аналогом, покупка нового оригінального гідропідсилювача і його установка замість старого.
Найкращий варіант – ремонт наявного гідропідсилювача керма. Якщо він можливий, то це найкращий вибір. По-перше, тому що вузол вже сумісний з машиною. По-друге, Вам не доведеться витрачатися надмірно. Тут теж можливі варіанти.
- Простий ремонт ГУР. Включає заміну відпрацьованого масла або з бачком, або без. Досвідчені автомайстри настійно радять додати до такої процедури і заміну інших елементів (сальників, втулок, ущільнювачів, підшипника насоса).
- Ремонт середньої складності. Передбачає установку нового комплекту, заміну мастила і відновлення зношеної деталі (шліфування вала, наприклад, або обойми ротора насоса).
- Складний ремонт гідропідсилювача керма – це вже комплексні роботи, які можуть включати різні маніпуляції від проточування валу і його шліфування до заміни ротора і обойми, рульових наконечників, виготовлення втулок за розмірами відновленого вала і т. д.
У будь-якому випадку, якщо проблема не в низькому тиску масла або його якості, проводиться часткове або повне перебирання вузла. Це не займає багато часу, зате дозволяє отримати уявлення про те, який ресурс у нього залишився. До того ж зовнішній вигляд тих же сальників, стінок роторної обойми і (особливо) трубки валу багато розповість про джерело неприємних звуків.