Простий, середній, складний ремонт гідропідсилювача руля

Ремонтувати ГПР можна і потрібно. Традиційно львівські автосервіси пропонують водієві один з 3 сценаріїв: відновлення працездатності «рідного» вузла, заміна гідропідсилювача відновленим або аналогом, покупка нового оригінального гідропідсилювача і його установка замість старого.

Найкращий варіант – ремонт наявного гідропідсилювача керма. Якщо він можливий, то це найкращий вибір. По-перше, тому що вузол вже сумісний з машиною. По-друге, Вам не доведеться витрачатися надмірно. Тут теж можливі варіанти.

  • Простий ремонт ГУР. Включає заміну відпрацьованого масла або з бачком, або без. Досвідчені автомайстри настійно радять додати до такої процедури і заміну інших елементів (сальників, втулок, ущільнювачів, підшипника насоса).
  • Ремонт середньої складності. Передбачає установку нового комплекту, заміну мастила і відновлення зношеної деталі (шліфування вала, наприклад, або обойми ротора насоса).
  • Складний ремонт гідропідсилювача керма – це вже комплексні роботи, які можуть включати різні маніпуляції від проточування валу і його шліфування до заміни ротора і обойми, рульових наконечників, виготовлення втулок за розмірами відновленого вала і т. д.

У будь-якому випадку, якщо проблема не в низькому тиску масла або його якості, проводиться часткове або повне перебирання вузла. Це не займає багато часу, зате дозволяє отримати уявлення про те, який ресурс у нього залишився. До того ж зовнішній вигляд тих же сальників, стінок роторної обойми і (особливо) трубки валу багато розповість про джерело неприємних звуків.

ремонт гідропідсилювача
заміна гідропідсилювача руля

Якщо ГПР не підлягає ремонту? Заміна гідропідсилювача

Якщо відремонтувати деталь не можна, у водія все ще залишається 2 варіанти на вибір. І тут багато, спокусившись ціною китайських аналогів, роблять помилку – вибирають дешеві ГПР сумнівного походження. Робити цього не варто: якщо Вам пощастить, і вузол виявиться працездатним, він швидко вийде з ладу. У таких гідропідсилювачах низької якості з ладу виходить навіть те, що в нормальних механізмах майже ніколи не ламається, клапан скидання тиску.
Заміна ГУР (установка оригіналу) – процедура недешева, але при відсутності можливості ремонту вона виправдана. Інша справа, що ганяючись за великим чеком, деякі автомайстри вводять водія в оману щодо перспектив ремонту. Просто щоб взяти більшу ціну. Такі «діагнози» завжди корисно перевіряти.

Ціни на послуги СТО

ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовте послугу зараз та отримайте знижку 5%.

Отримати знижку
Поділитися з друзями
© Copyright 2020 MakSi СТО центр . Сайт розроблено в PBB design
Call Now Button