Розглянемо більш детально методи діагностики
Візуальний огляд включає в себе виявлення дефектів і несправностей, видимих неозброєним оком. Разом з цим роботу двигуна діагностують на слух. Ось найбільш часто зафіксовані дефекти:
- сліди масла свідчить про проблеми з прокладками, масляним насосом і більш серйозні несправності;
- вібрація і стукіт при роботі двигуна внутрішнього згоряння свідчать про детонації, проблеми зі свічками або циліндро-поршневої групи (ЦПГ);
- обриви проводів потребують їх заміни і т.д.
В цілому, така діагностика може дати досить багато інформації про проблеми з двигуном, і занедбаності цих проблем.
Засоби самодіагностики входять до складу практично всіх сучасних двигунів. Вони можуть виводити інформацію на спеціалізовані індикатори, або передати її бортовому комп’ютеру. Склад і інформативність таких засобів сильно залежать від моделі автомобіля, але в той же час є цілий ряд універсальних індикаторів.
- Індикатор “Checkengine” світиться при наявності невизначених проблем з двигуном;
- Індикатор у вигляді масльонки свідчить про проблему з рівнем масла і т.д.
Запуск повної самодіагностики сильно залежить від моделі автомобіля. Інформація про це є на спеціалізованих форумах.
Інструментальна діагностика проводиться за допомогою спеціалізованих приладів. Серед них:
- Стробоскоп. Використовується для перевірки і налаштування кута випередження запалювання.
- Компресометр. Використовується для вимірювання ступеня стиснення в циліндрах.
- Ендоскоп. Використовується для візуального огляду важкодоступних місць двигуна.
- Мікрометр. Використовується для вимірювання зазорів.
Крім перерахованих можуть використовуватися і інші інструменти.