Діагностика батареї електромобіля включає оцінку залишкової ємності (SOH) за допомогою спеціального обладнання на СТО, перевірку напруги та струму при різних навантаженнях, а також тепловізійне сканування для виявлення перегрітих ділянок. Також можна провести самостійну оцінку, порівнявши фактичний пробіг після повної зарядки з розрахунковим чи відстежуючи стан елементів за показаннями бортового комп’ютера.
Як проводять діагностику
1. Комп’ютерна діагностика на СТО
Це найбільш точний спосіб, у якому фахівці використовують спеціальне обладнання визначення залишкової ємності (SOH – State of Health) батареї та інших параметрів.
Для діагностики використовуємо комплект Autel EV Diagnostic Upgrade Kit і набір спеціальних адаптерів для роботи з електромобілями. Ці адаптери дозволяють аналізувати акумуляторні батареї та діагностувати їх високовольтні системи. Праюємо з електромобілями та гібридними авто Hyndai, Kia, Nissan, Audi, Volkswagen та ін.